torsdag 11 december 2008

Tredje gången gillt

Fasen vad jag var trött när jag vaknade i morse, jag börjar nästan undra vad jag sysslar med nattetid när jag sover. Jag kanske gör saker som jag inte vet att jag gör, gått och blivit sömgångare kanske.
Hur vet man igentligen om man är sömngångare?

Tösen kom iväg till skolan idag också, tredje dagen på raken.
Hon berättade att hon skulle ha omprov i SO idag. De andra som också skulle få göra omprov hade fått göra det i måndags, så nu skulle hon få göra det här själv, i ett eget rum.
Eftersom att hon skulle få sitta själv hade hon en plan, hon skulle fuska.
"Jaha, så då har du händerna fullklottrade?" frågade jag. "Mycket bättre än så" sa hon och tog sin SO skrivbok, vek ihop den ett par gånger och stoppade in den innanför bh:n.

1 kommentar:

  1. Hej Helena! visste inte att jag lära granska mina kommentarer först hehehe..det lär jag göra något åt.
    Lycka till säger jag till D
    Kakreceptet hittade jag i en tidning Lantliv.
    Super goda kakor,prova dem.
    Roligt att du é tillbaka i bloggvärlden.

    SvaraRadera