lördag 13 december 2008

Sovmorgon

Sov inget vidare den första delen av för natten. Tösen var ju på innebandy, inga nycklar hade hon med sig heller så då la jag mig på soffan och slö tittade på tv vilket resulterade i sömn. Men sova på soffan är då inte nå vidare, så det blev ju ingen skön sömn precis och jag vaknade med ett ryck när telefonen ringde. Det var tösen, hon ville att jag skulle komma och öppna dörren, då var klockan strax före 4.
Men hon var bara runt knuten då hon ringde så hon var snabbt inne.

Det var så skönt att äntligen få gå och sova i sängen, somna, det gjorde jag nog innan jag ens hade lagt ner huvudet på kudden.
När jag sedan vaknade, då var klockan inte mer än 7.30, aldrig tänkte jag, och vände mig och somnade om för att sedan vakna strax efter 12

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar