söndag 7 december 2008

Sömnbrist

Efter min nattliga väntan och att kliva upp tidigt i morse så blev det inte mycket sömn, vilket jag tror resulterade i mitt illamående som jag hade under hela förmiddagen. Jag höll då ut hela arbetsdagen med denna obehagliga känsla och det var riktigt skönt att sedan få komma hem och luta omkull sig i soffan.

Vilostunden blev inte allt för långvarig, det stod inte på förrän jag fick en halv gastande dotter runt mig som enligt henne själv var på väg att svälta ihjäl om jag inte gjorde mat....NU!!!



Att fixa käk och stå vid spisen och må som jag mådde var inte det enklaste, och det blev inte ett dugg lättare att hitta på något att tillreda heller när jag hade en gastande tös runt mig som helt plötsligt från ena dagen till den andra hade slutat äta vissa saker, vilket verkade vara allt och lite till. Efter en aning hetsig diskution om mat så slutade det med färdig gjorda köttbullar och snabb makaroner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar