fredag 26 december 2008

Körslaget

Har precis tittat färdigt på körslaget, det var ju ett helt oki program att se. Förra vändan då såg jag inte på det en enda gång, men eftersom att folk har pratat om det så tänkte jag ge det en chans denna gången. Och efter vad jag har sett idag, då kommer jag att försöka följa det så gott det går.
Ödslade röst gjorde jag också, trodde det var slut röstat för min del nu när idol är slut, men ack vad jag bedrog mig. Jag tänkte inte rösta på någon först men jag kunde inte låta bli att skicka en röst på Magnus. Jag hoppas faktiskt att det här kommer att gå bättre för honom än vad melodifestivalen har gjort.
Det enda som retade mig under programmets gång var Grys klänning, hon må vara gravid, men för det behöver hon väl ändå inte klä sig i något som mer liknar en sopsäck än en klänning!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar