söndag 28 december 2008

Slut för dagen

Har jobbat förmiddag idag, hade lagt lite kortare arbetsdag så jag slutade 14.00, inte alls så dumt att få komma hem lite tidigare.
Det har varit en väldigt lugn dag på jobbet och det var även lugnt under hela julhelgen, kanske lugnet före stormen!?

Jag trodde att jag skulle få vara ensam när jag kom hem, för tösen blev kvar på annan ort igår och när jag ringde från jobbet för att påminna henne om bussen hem, då skulle hon inte med den för den skulle gå om 10 minuter.
Men när jag precis hade kommit hem, då kom även hon hem rasslandes.
Än så länge är det lugnt, trots att hon tyckte att vi skulle ta och åka till Gävle och shoppa, men hon verkar ha tagit till sig att jag sagt att affärerna är stängda idag eftersom att det är söndag.
Så nu har jag lovat att vi kan ta en tur dit på tisdag när jag är ledig, så hon får köpa sig ett par nya Cheap Monday. Hur det nu stavas?!

1 kommentar:

  1. Hej! kolla på Tradera först om jeansen,eller är det ett par dojor hehehe..
    Kan bli billigare med Tradera.Hur har du hittat till min nya blogg?
    Hej svejs // Anna-Carin

    SvaraRadera