tisdag 30 december 2008

En för alla, alla för en


Kan någon tala om var alla strumpor tar vägen!?

Jag är med i en strumpklubb, jag får 2-3 par direkt hem i lådan ungefär varannan månad, men ändå har jag inga strumpor. Fast säger jag att jag inga strumpor har, då ljuger jag, för strumpor det har jag en hel massa men det är då inte en enda som hör ihop med någon av de andra. Och det är inte någon som är lik någon annan heller. Så ska man iväg någonstans får man hoppas på att man får behålla skorna på.

3 kommentarer:

  1. Så sant.
    Jag har heller inga strumpor. De bara försvinner i tomma intet eller så finns det ett väldigt hungrigt strumpmonster som bor i tvättmaskinen.
    Men hör och häpna - hos oss försvinner det inte bara strumpor! Ett stort underlakan (dubbelsängs storlek) är puts väck! Sist jag såg det var när jag bar ner det i tvättstugan och sen dess är det borta!
    Ha det finemangs :)

    SvaraRadera
  2. Hej Helena! hos oss har min favorit t-shirt med Cry baby cry försvunnit,du vet med han snyggingen Johny Depp

    SvaraRadera
  3. Hej igen! så du kom på det här med etiketter på en gång.Det tog mig 1 1/2 år att fatta hur de fungerar. // Anna-Carin

    SvaraRadera