lördag 20 december 2008

Julshop

Hur kul är det igentligen att dravla runt i affärerna vid den här tiden!?
Varje år tänker jag "Nästa år då ska jag handla alla klappar under hela året"
Och varje år är det samma visa..irrar runt i sista stund och vet nätt och jämt vad jag ska köpa och vart jag ska gå.
Tösens klappar kan jag säga att jag är klar med även om jag hade tänkt köpa något mer, men hon var så förbannat elak igår så då tyckte jag att hon får nöja sig med det som redan är köpt.

Idag var mitt främsta mål att finna något åt min systers pojkar, det var då inte så lätt. Äldsta grabben gick det snabbt med, för jag har kommit fram till en plan om vad det är han kommer att behöva vid något senare tillfälle och inte direkt nu. Sämre fyndighet har jag med den yngre som är 13 år.
Något förslag kanske?!

7 kommentarer:

  1. Hej! säg inte att du köpt kondomer till M .Bättre med raklödder hehehe.
    Hej på dig syrran // Ana-Carin

    SvaraRadera
  2. Nu kan jag inte stava till mitt namn heller,Anna-Carin ska det stå. Hehehehe..

    SvaraRadera
  3. Ja nog är det kul med en syrra alltid...
    och svårt att köpa julklappar till tonåringar,,de önskar sig mest pengar,
    förr i tiden kunde man köpa prylar till eget boende i framtiden, men det görs nog inte idag,,
    Sedan är allt så dyrt, särskilt till grabbar,eller jag kanske har fel..

    Fär väl säga välkommen till bloggvärlden. Den är trevlig, men kan bli intensiv,..
    Lycka till, kram till dig..

    SvaraRadera
  4. God Jul från en annan bloggare,,vän till A-C
    Glöm inte att andas i julstöket
    Hälsn Kajsa
    www.kajsasnyadagar.blogg.se

    SvaraRadera
  5. Hoppas att Ditt julstök är över nu, och att syrrans pojar blir nöjda. Ha en finer jul
    http://virrpannans.blogg.se

    SvaraRadera
  6. Aj då ja det är inte kul att irra runt i sista minuten. Var själv en sväng i går. Hemskt kan jag bara säja.
    God jul önskar jag dig.

    SvaraRadera