torsdag 25 december 2008

Äntligen

Nu har jag jobbat i fem dagar så nu ser jag verkligen fram emot att få vara ledig i två hela dagar.
Och nu är ju mellandags rean i gång, så i morgon skulle jag kunna antingen tigga skjuss av någon snäll själ eller ta bussen till Valbo köpcentrum och bränna min julklapp jag fick av min far, vilket var presentkort.
Jag skulle behöva en del nya kläder för det var länge sedan jag köpte något åt mig själv, förutom jeansen jag fann på Lindex dan före jul, 199 kr kostade dom. Priset var igentligen inte det bästa och roligaste, det som var bra för min själsliga ande var att jag kunde gå ner en storlek :))
Men det kanske bara var just då före jul, nu kanske det är dags att öka på igen efter allt man stoppar i sig under dessa dagar.
Men nu är det så att man ska inte tänka på vad man stoppar i sig mellan jul och nyår, det är mellan nyår och jul man ska tänka sig för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar