måndag 19 januari 2009

Tre i veckan V 4

Veckans frågor i Tre i veckan är följande

Rent & fint

1. Hur bäddar du sängen och gör du det varje morgon?
2. Diskar du upp disken direkt efter dig? Lämnar du disk i diskhon? På bänken? Eller får det stå kvar där du satt och åt/fika?
3. Är dina golv så rena att man kan äta mat på dem eller springer dammråttorna runt?

Mina svar:

1. Jag bäddar aldrig sängen, den ser lika dan ut när jag lägger mig som den var när jag klev upp.
2. Diskar sällan direkt efter mig. Lämnar ofta saker i hon eller på bänken, beroende på om diskmaskinen är urplockad eller inte. Är även duktig på att lämna saker där jag suttit, framförallt kaffekoppar.
3. Golven är inte tillräckligt rena för en aptitlig måltid, där är det samlat både dammråttor och hårbollar efter tre missar.

Fler svar finner du här

3 kommentarer:

  1. Hej! tror dé, hej svejs // Anna-Carin

    SvaraRadera
  2. Hej
    Vad roligt att du vill vara med :)
    Är lite nyfiken på vad är en en "tickande hormon-bomb" för något?

    Ha det gott, mvh Maria

    SvaraRadera
  3. Pst skrev fel url den här ska det vara så hamnar man rätt med en gång sorry

    SvaraRadera