fredag 23 januari 2009

Hunnit mycket

Idag har jag jobbat till 15, jag har städat och när jag hade städat upptäckte jag att jag inte hade något recept till min medicin, vilket tog slut igår. Det var bara till att kila iväg till H-C strax före 17 och få tag på en snäll doktor som kunde skriva ut ett nytt recept. Och det lyckades jag med också, bara det att jag måste ta mig till stan för att få ut medicinen, för att apoteket där jag bor hann stänga. Så då blev det en uppfriskande promenad till stan och när jag ändå var på stan var jag förbi C och tog en kopp kaffe för att sedan promenera hem igen.
När jag kom hem blev det till att kila direkt ut till tvättstugan, så nu har jag tvättat undan en massa igen, blev 6 maskiner innan det var klart.
Samtidigt som jag höll på och sprang mellan tvätten så snodde jag ihop en kaka, "Annas kaka". Den ska jag nog ta mig en mumsbit av nu och ett glas mjölk.

3 kommentarer:

  1. Oooj! vad du ränner runt.Visst är det skönt när man tvättat ikapp.Jag behöver också städa o måla panel.Glömde köpa målarfärg igår :(

    SvaraRadera
  2. Hej! nu följer jag din blogg.Tråkigt att Magnus åkte ut.

    SvaraRadera
  3. Hej! jag har bloggat sedan September 2007 och har sett på min och andras bloggar att det tar ca 1 år att få fasta återkommande besökare på bloggen.Man får jobba ganska hårt själv också.
    Du ska absolut inte ge upp.
    Jag ringde också på Hanna,vill inte att Erik ska vinna.

    SvaraRadera