onsdag 7 januari 2009

Bortglömd

Idag var jag till doktorn angående min deformerade tå. Jag hade då i varjefall inget fel på skelettet i tån, det var nånting med en broskig sena. Jag hade två val när jag var där, det ena var att gå därifrån med tån lika dan som den var när jag kom eller också skulle doktorn sticka mig i tån. Valet var mycket enkelt, ingen åtgärd!
Dessutom trodde doktorn att det skulle gå tillbaks av sig själv, om inte så fick jag återkomma om det skulle bli för besvärligt.
Men det kan ju han glömma!
Det som var riktigt bra med läkarbesöket var ju att jag inte behövde betala för det.
För att slippa betala, se till så att doktorn glömmer bort att du sitter i väntrummet och säg inget förrän det har gått över 30 minuter.

1 kommentar:

  1. Skönt att det inte var något med tån// Anna-Carin

    SvaraRadera