fredag 9 januari 2009

Inget håller för evigt

Snart är det dags att införskaffa sig en ny dosa till datorn, börjar bli trött på det här nu. Jag har en bärbardator och efter 3-4 år har eldosan börjat trasa ihop. Jag har lagat den en gång, i kontakten som går in i datorn. Det var ju inte så jäkla länge sedan igentligen 1-2 månader sedan kanske. Men nu har ju skiten börjat krångla igen och glappa och det är så irriterande, visserligen slår ju batteriet på men varje gång den skiftar mellan el och batteriet så fladdrar skärmen. Har funderat på att bara köra på batteriet när jag använder datorn men då tycket jag att allt går så mycket långsammare.
Jag tror jag börjar bli som tanten som kom till jobbet igår, ingenting är bra och jag finner fel i allt som fungerar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar