söndag 25 januari 2009

Sverige är bäst i bandy

Har suttit och tittat på bandy finalen, den slutade precis nu, och det gick ju fantastiskt bra för dom svenska grabbarna, 6 - 1 mot Ryssland. Jag brukar inte titta på bandy, är ingen bandy människa trots att jag bor och är uppväxt i en "stor" bandy-stad.

Samtidigt som bandyn höll på så har jag bakat "Malins citronmuffins", farligt goda. Och nu har jag även tagit ut en vanlig enkel sockerkaka ur ugnen.
Var tidigare till Dollarstore och kikade, där fann jag färdig blockchoklad "Snabb block", väldigt fiffigt tyckte jag att det var, slipper man hålla på med att smälta och dona.
Billigt var det också, 2 för 10, så jag köpte 6 stycken. Det fanns både ljuschoklad, mörkchoklad och vitchoklad.

1 kommentar:

  1. Hej! jag fattar inte det där med färdig blockschoklad!!! den jag köper vad är det för choklad?
    Hur som helst så har du en award att läsa på min blogg //Anna-Carin

    SvaraRadera