tisdag 27 januari 2009

Så trött

Fy vad trött jag är, förstår inte hur det kommer sig. Ett tag trodde jag att klockan var närmare 23 så jag blev väldigt paff av att se att den inte är mer än 21. Så det känns som att det kommer att bli en väldigt tidig kväller, vilket är helt oki för jag ska upp och jobba till 07.00 i morgon.

Jag har gjort isterbandslåda till middag idag, första gången jag gjort det. Det var inte helt fel, men jag tycker nog ändå att det är godast med stuvadpotatis.

Mötet på skolan gick väl bra, det kommer att bli ett uppföljningsmöte 10 mars. Men något svar på frågan om vad det innebär med den där soc anmälan det fick jag inte, inte ens rektorn som har gjort anmälan kunde svara på det, för det är något de bara gör, för så säger skollagen, skolan ska anmäla.
Så jag får väl vänta och se vad den där socialsekreteraren säger på torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar