lördag 21 mars 2009

Snuvad

Jag och C hade planerat att se Clint Easwoods nya film"Gran Torino" igår. Jag brukar köpa sådana där presentbiljetter lite titt som tätt via personalföreningen för jag tycker det är så fiffigt och enkelt att ha sådana hemma om jag skulle bli sugen på att se någon film. Och ibland är jag duktig på att köpa nya fast att jag redan har flera som ligger. Men det är något som jag tänker försöka skärpa mig med hedan efter, för igår blev vi då snuvade på det här biobesöket för det visade sig att sista datum hade varit i torsdags.

Så istället för att gå på bio var vi och hyrde ett par filmer istället, "The happening" och "Righteous Kill" båda filmerna var filmer som jag hade tänkt att jag skulle ha sett då de gick på bio men så blev det aldrig. Och nu efter att jag sett dem så är jag glad över att jag inte såg de på bio, för båda två var helt värdelösa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar