tisdag 24 mars 2009

Sjuk misse

Nu har det gått och blivit nå fel på våran minsting, missen Findus, vet inte vad det kan vara fel på honom så här på morgonen. Han brukar vara ett riktigt matvrak, jamlar hela vägen ner från övervåningen och in i köket, alltid först till matskålen och helst ska han vara i alla skålar och käka. Men idag låg han bara på rumsgolvet och tittade nästan inte på mig när jag kom ner för trappen, han reagerade inte ens när jag plockade fram maten och la upp i skålarna till Elvis och Cissi. Väldigt mysko är det i varjefall och bara det går över så det inte fortsätter vara fel på honom så jag måste ta honom till en veterinär.
Men veterinär besök skulle vara riktigt typiskt just nu när jag håller på och spar ihop det sista till våran resa i sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar