söndag 29 mars 2009

Calici

Nu har jag jobbat i fyra dagar och ser nu fram emot att få vara ledig i tre dagar. Jag hoppas att jag kommer att få vara ledig, risken finns att jag kommer att få gå ut och jobba extra, vi har fått positivt svar på att vi har calici på jobbet och det har börjat ringa en och annan kollega som har blivit smittad.

Min dator har min svåger varit och hämtat, han skulle kika på den och se om han skulle kunna få någon fart på den. Nu har jag fått låna en gammal, riktigt gammal bärbardator av C. Jag får se hur länge jag klarar av att handskas med den innan jag får magsår på grund av stress, för den här datorn gå saktare än en sköldpadda.

1 kommentar:

  1. Hej! H har kikat på din dator och skickat efter saker till den.så snart så har du den åter.
    Calici..vad är det för något?
    Hej svejs // Anna-Carin

    SvaraRadera