söndag 1 februari 2009

Ny månad

Idag har Max och Maximilian namnsdag. Max göra goda hamburgare, vad Maximilian gör vet jag inte.

Jag har i varjefall haft sovmorgon idag, klev upp när klockan nästan var 10.30, det var ju så skönt att bara ligga och dra sig.
Igår hade jag funderingar på att gå på bio och se den där nya filmen med Tom Cruise men det blev inget med det, igår kände jag mig helt däckad efter att ha jobbat. Hade jag gått på bio hade jag nog somnat.
Jag får gå och se den en annan dag istället.

3 kommentarer:

  1. Ja..visst tusan,nu är det första Februar i och solen kommer.
    ha det bra //Anna-Carin

    SvaraRadera
  2. Hej jag har en liten utmaning till dig på min blogg, hoppas du har lust att anta den, men naturligtvis inget tvång.

    Välkommen o titta.

    Anki N

    SvaraRadera
  3. Hej! vart tog inlägget Man blir alltid lurad vägen,kan inte hitta det.
    Hej!

    SvaraRadera