onsdag 4 februari 2009

Glömsk

Disa och Hjördis har namnsdag idag. Vad jag vet så varken känner jag eller har träffat någon som heter något av dessa.
Men nu har ju jag ett minne som jag vet inte vad jag ska kalla det för, just idag känner jag att jag inte kan kalla det minne.

Igår eftermiddag / kväll kom jag på att jag skulle gratta C en dag tidigare än han fyller, eftersom att han jobbar heldag hela veckan och jag har kväller som idag, dagen han fyller. Eftersom att jag kom på min geniala idé så pass sent igår, så hann jag inte iväg innan bolaget stängde. Så det blev en sväng in på MAXI där jag plockade åt mig lite av varje av olika produkter och en orkidé.
Hem till C, lämnade över sakerna "Eftersom att jag jobbar sent i morgon när du fyller så får du det här idag istället" Då tittade han på mig lite förvånat "Jag fyller år idag"
Då tänkte jag att det var ju en jädra tur att jag kom på min geniala idé med att gratta en dag tidigare.

Det jag helt har glömt är D:s linser. Jag skulle ha beställt hennes nya linser redan i förra veckan, har jag gjort det!? Näe det har jag inte. Just i denna stund har jag ett klart minne av att jag inte gjort det och att jag ska ringa och göra det, men om denna minnes glimt finns där om 1 timme då de öppnar, är en annan femma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar