tisdag 3 februari 2009

Utmanad

Jag har fått en utmaning från Anki N


Jag ska visa det 6:e fotot som ligger i min 6:e mapp, den biten är ju enkel, sedan ska jag i min tur utmana 6 andra bloggare, och det är här det kluriga kommer in, jag känner inte 6 bloggare, så jag får se hur jag löser den biten.


Mitt 6:e foto i 6:e mappen är i varjefall ett kort på mig och min motorcykel. Jag kommer inte ihåg när det är tagit, men det är tagit en bit bortanför Gysinge när jag och C hade tog en bensträckare innan vi fortsatte sista biten hem.

Och nu är det min tur att utmana några andra bloggare. Eftersom att jag inte känner några andra bloggare, förutom En mamma, så har jag valt några andra som jag har besökt vid några tillfällen och som även har varit hos mig.

En mamma

Ninnie

Petra C

Paula

Maria

Ulrica


Utmaningen är frivillig

Här är reglerna:
- Gå in i mappen mina bilder.
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade

4 kommentarer:

  1. Snygg bild...på en spätta..
    Jag är inte så förtjust i de där maskinerna, det ser läckert ut när de kommer farandes och jag har åkt några gånger, men nje, finge jag köra själv kanske. Men de får jag inte...har bara B-kort ju.
    En av ungarna hade en sån där några år och gjorde mamma nervös. *ler*

    Tjillevipp Anki N

    SvaraRadera
  2. Har lagt upp min utmaning. Tack för den.. Hi hi alltid kul med nya blogg vänner...

    SvaraRadera
  3. Hej Helena.

    Nu är min bild nr 6 på plats ->
    http://petrasfoto.blogspot.com/2009/02/utmaning-sjatte-bilden.html

    Tack för utmaningen, det var skoj!
    Trevlig helg önskar Petra

    SvaraRadera
  4. Hej Helena
    Vad roligt att bli utmanad, min bild finns nu på plats här : http://www.mimali.se/wp/2009/02/08/utmanad/

    Ha det så gott, mvh Maria

    SvaraRadera