söndag 8 februari 2009

Tillbaks

Var några dagar sedan jag skrev något här, det beror mest på att D hade lagt beslag på min dator eftersom att hennes spökade värre än en Skånsk herrgård.
Hennes dator satt jag och fixade och trixade med hela kvällen igår, så pass mycket att allt om TV och dyligt helt svävade osynligt förbi i mitt huvud.
Så därför fick jag ju mig en rejäl surprise i morse när jag kom till jobbet, Melodifestivalen deltävling 1 var igår. Var länge sedan jag har blivit så jädra nollställd som jag blev då.
Men nu sitter jag här, med dator i knät och kikar och lyssnar på reprisen av tävlingen som de visar på 24 och jag har inget annat än säga än "Jävla dynga"

Min syster med man var hem och hälsade på en sväng igår. Jag bjöd på kaffe och misslyckad kladdkaka. Som tack för det fick jag ett paket med hårfärgmedel, som min syster tjatade om att jag skulle slänga i håret på direkten. Förstår inte varför det måste ske på stört, kanske det hade passerat bäst före datum!?
Men hon fick i varjefall sin vilja igenom, allt för fridens skull :)
Resultatet blev väl inte direkt synligt, håret blev väl lite mer glimmigt och hellre glimmigt än morot.

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte också att det var en j-a dynga.

    mvh Maria

    SvaraRadera
  2. Hej! jag gillar inte programledaren,himla dryg var hon.Alcazar var bra men allt var väldigt rörigt.
    Hej

    SvaraRadera