söndag 15 februari 2009

Duven

Det blev sent igår eller också tidigt, det beror helt och hållet på hur man ser på det hela, jag kom då inte i säng förrän vid 4.
Satt och små kikade på TV, smuttade på Malibu Mango, vad som visades på TV har jag ingen aning om, så jag kikade nog inte så mycket. Därimot så spelade jag desto mer på datorn, har fått lite pippi på Wogger, så det satt jag med framåt små timmarna. Jag lära ju ha något att sysselsätta mig med medans D var hos en kompis och kollade på film.
Hon skulle komma hem vid 3, för det var två andra töser där som bor åt vårat håll som skulle gå hem till den tiden, så då skulle hon få sällskap. Men när klockan hade passerat 3 och jag ringde och kollade läget, då hade allesammans bestämt sig för att alla skulle sova över.
Då blev jag lite matt men tyckte ändå att det var väl okej ändå, och jag kunde äntligen börja på att masa mig uppåt för ryggläge.
Och nu sitter jag här, med mitt morgonkaffe och en 80 kilos kluns på mitt huvud som jag hoppas bantas ner under dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar