måndag 23 februari 2009

Micro sömn

Nattens uppesittning med Oscarsgalan gick väl lite si så. Det blev några microsömns pausar i mellanåt och självklart kom de i samma veva som de delade ut de mest intressanta vinnarna. Jag hängde tex inte med i vem som vann för bästa kvinnliga huvudroll, bästa film, bästa biroll, jag såg när Sean Penn vann för bästa manliga huvudroll och i nästa veva var ju galan slut.
Nästa år får jag se till att planera mitt arbete lite bättre i samband med galan, men det kommer väl inte jag att komma ihåg.

Arbetet under dagen gick ändå bra, trots att det inte hade blivit direkt någon sömn, kändes jobbigast när jag väl var hemma igen och det såg ut att vara kaos överallt + att D började surra om att hon skulle ha filmkväll med kompisar senare under kvällen.
Än så länge har hon inte kommit hem med några kompisar, dom dyker väl upp när en annan tycker att det är dags att göra kväller för de små rackarna.
Själv kan jag vara uppe hur länge jag vill i kväll, jag har nämligen kvällsskift i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar