söndag 22 februari 2009

Melodifestivalen 3

Igår efter jobbet åkte jag och C till IKEA och åt, det blev en smaklös helstekt kotlettrad. Vete tusan vad som hänt med IKEAS kotlettrad, den som alltid var så god förut har de senaste gångerna jag varit där och käkat bara blivit sämre och sämre. Kanske dags för att hitta något annat att äta där istället, för någon annan kock får jag väl inte.

Efter IKEA for vi förbi hos min syster, där blev det att vi spelade GH, vi som spelade var jag, C och syrrans yngsta grabb T. Jag kan säga att min stolthet växte i samma veva som jag lyckades slå T i spelandet.

Sedan var det ju dags för melodifestival, förstår inte vad det är för låtar de har valt ut i år, hitintills tycker jag inte att det är någon låt som har stuckit ut, det är inget annat än ren dynga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar