onsdag 20 maj 2009

Gökotta

Jag ska besikta motorcykeln idag efter 18.00 och just nu är vädret skapligt, inga mörka moln i sikte. Vore jäkligt tråkigt om det blev regn till kvällningen för det är även Gökotta i Lingbo i kväll.
Förra året var det kanon väder vid den här tiden och då hade jag små planer på att åka iväg men så blev det inte, men det hade i varjefall varit väldigt många cyklar där då. Och det var då ett fruntimmer körde av på vägen dit men jag har för mig att det ändå gick bra för henne.
Hur det blir ikväll för min del med Lingbo besök vet jag inte, det mesta beror på väder och vind och vilket humör D är på, hon kan ibland vara duktig på att ställa till det för mig när jag ska iväg på något så tiden forsar förbi och jag inte hinner med det jag tänkte jag skulle göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar