torsdag 13 augusti 2009

Vad jag kan glömma

Igår kväll kom ivarjefall D hem igen efter att ha haft några bra dagar hos sin pappa. Vi får väl se när det blir dags för nästa sväng.

Jag har då börjat bli bra mycket bättre i min förkylning så det här går helt i rätt riktning, kan nog vara återställd till helgen då jag är ledig. Det ser jag fram emot för det är ju även festival i Gävle under helgen, nån Marin-festival.
Tidigare år har det alltid varit Cityfesten men den är ju nedlagd från och med i år, det blev för dyrt att ha den.
De kunde väl lika gärna göra som andra ställen gör med sina festivaler, ta betalt och få chans till att fler och bättre artister kommer och uppträder.

Och sedan får jag ursäkta mig så väldigt mycket och säga ett stort förlåt till min syster vars födelsedag hade trillat helt ur mitt minnessystem.
Förlåt och grattis i efterskott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar