söndag 16 augusti 2009

Framförhållning, finns det?!

Igår var jag jag in till Gävle på Marinfestivalen. totalt värdelöst. Stenigt och jävligt och inget att käka, förutom korv eller hamburgare. Det enda som var bra, det var Hofors bandet "Ichy Daze".

Igår kväll när klockan hade passerat midnatt kläcker tösen ur sig, "I morgon ska jag på konfermation". Först blev jag väldigt stel och funderade om hon hade gått och konfermerat sig utan min vetskap, men så var nu inte fallet. Hon skulle till kyrkan och se när hennes kompis R konfermerade sig.
Jag blev ju ändå lite små irriterad när hon kom med den infon vid den tidpunkten med tanke på att inget var så att säga gjort, inga kläder i ordning och ingen present var köpt.
Så idag blev det att hon fick ta på sig det som var helt och rent också fick hon med sig rosor från ICA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar