fredag 26 juni 2009

King of Pop

Nu blir det ett konstigt blogg inlagg eftersom att jag sitter i Turkiet och skriver mitt inlagg pa en dator som saknar vissa bokstaver. Har varit har i 2 veckor sa vi far hem i morgon. Jag och D har haft det fint och bra under den har tiden. Har varit mycket sol och varmt och gott. Jag hade bestamt innan jag for att jag skulle ha 2 veckor utan dator men idag kande jag att jag ville skriva. Nar jag satt vid poolen kommer D fram till mig och sager att Michael Jackson ar död. Jag trodde henne inte för hon hade fatt reda pa det via ett SMS fran en kompis. Men tyvarr sa stamde det och det kanns sorgligt för trots att hans liv var som det var sa var han anda den störste, för mıg. Och jag ar valdigt glad för att jag anda fick uppleva honom live en gang i mitt liv för över 20 ar sedan.

1 kommentar:

  1. Visst är det hemst...vill inte tro att det är sant,så overkligt.
    // Anna-Carin

    SvaraRadera