söndag 7 juni 2009

Filmkväll

Igår var jag och C på bio, vi var och såg den nya Terminator filmen, jag tyckte att den var se värd fast jag kan ju erkänna att det kändes lite konstigt utan Arnold. Men han dök ju ändå upp på sett och vis, datoriserad. Fast jag förstår mig inte på den där biosalongen, antingen så är det som igår, hur jäkla högt som helst så det riktigt dönar i hela huvudet, eller också är det så lågt, så om man sitter längst bak så skulle man höra om någon i främre raden släppte en smyg fis.
Har de aldrig hört talas om svenskt lagom?!

Efter bion for vi hem till C för att kika på den sista filmen av de tre som jag hade hyrt i fredags. "Changeling" som vi tittade på tyckte jag var väldigt bra, att det sedan var en sann historia gjorde att den blev ännu bättre. Jag satt där och retade mig på alla de där idioterna som mamman hade emot sig och jag hoppas då att en sådan där sak aldrig ska kunna hända igen.

1 kommentar:

  1. Hej! jag gillade också Terminator filmen.Ljudet var så högt att det fladdrade i mina byxben :-)

    SvaraRadera